top of page

iPad Pro 專用配件 - Apple Pencil

大家購買 iPad Pro 後第一時間要加既就梗係 Apple Care+ for iPad 啦;老實講,只係需要 $688 就可以為 iPad Pro 延長保養到兩年,仲包括多達兩次因意外而損壞的保障,簡直物超所值。

另一樣絕對要入手既 iPad Pro 專用配件就係 Apple Pencil。絕非一般觸控筆可比,Apple Pencil 啟動時,iPad Pro 螢幕就會自動增加敏感度,令觸控筆更準確。

最重要的是配備壓力感應,能夠在畫畫時根據你的力度繪畫出不同粗幼度的線條。只要將 Apple Pencil 筆尖斜向,如同握筆掃描,就能畫出陰影效果,而且配合 Palm Rejection 功能,書寫時毋需擔心誤觸的問題。

至於配對方面亦非常簡單,第一次使用時只要在 iPad Pro 打開藍芽,再將 Apple Pencil 的 Lightning 頭插入 iPad Pro 的 Lightning 插槽,之後就會出現「配對」選項,點按後就完成配對,簡單直接。iPad Pro 的 Lightning 插槽除了用作初次配對外,還可以為 Apple Pencil 充電。只要充電15 秒,就有足夠用 30 分鐘的電力;而 Apple Pencil 充滿電後,可以連續使用 12 小時。

包裝內附有兩件配件,一件係後備筆頭,可以用作替換。另一件就係 Lightning 轉接器,可以利用 Lightning 線接駁轉接器,為 Apple Pencil充電。

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page